środa, 29 lipca 2015

38. Witraz - Maki

Witam serdecznie :-)
 
Ostatnio moja "turbo igielka" byla w użyciu na całego. Skonczylam witraż z iryskami, a do kompletu postanowilam zrobic witraż z maczkami :-) Poszło szybciutko, i już w kilka dni mialam zrobiony witrazyk. Tak fajnych i przyjemnych wzorkow juz dawno nie wyszywalam. Proste, malo kolorkow a efekt jak dla mnie rewelacyjny :-)
Teraz bede konczyc swoje zaczete prace, mysle, ze zaczne od monogramu literki M i bede mogla juz nie dlugo pokazac Wam efekty koncowe.
Robie jeszcze maly projekcik, ale niestety jest bardzo tajny i jeszcze dlugo nie bede mogla Wam sie pochwalić :-)
 
Nie bede sie rozpisywac tylko pokaże Wam jak powstawał Witraż Maczków :-)
 
Najpierw pojawiły się kontury:
 
 
Potem było malowanie kolorami:
 
 
 
A efekt końcowy otrzymałam taki:
 
 
A tak prezentują się dwa skończone witraże:
 
 
 
Witrażyki wykonałam na kanwie 14 (54/10 cm)
mulina Ariadną
 
Wielkość witraży - średnica 16 cm.
 
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) 

14 komentarzy:

  1. Witrażyki mi sie bardzo podobaja :) będą sie super prezentowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajne te witraże :)
    Jestem ciekawa tego monogramu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne tempo jak zwykle i hafty fajne. Czekamy na oprawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. idziesz jak burza Renatko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba witraże bardzo fajne, w oprawie będą super wyglądać :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te witraże
    Jestem ciekawa jak będą się prezentować po oprawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te witraże
    Jestem ciekawa jak będą się prezentować po oprawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haftujesz jak błyskawice :) śliczne te witrażyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego, maki chyba podobają mi się bardziej, ale razem wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń