niedziela, 15 maja 2016

Hafciarski kalendarz - maj

Witam Was :-)

Dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną Sal-u Hafciarskiego kalendarza, który jest organizowany przez Kasie z bloga Krzyżykowe Szaleństwo. Dziś jest ostatni dzień linkowania wzoru majowego na Kasi blogu, więc nie było wyjścia i trzeba było zabrać się za wyhaftowanie poduszeczki na igły, która przypada na maj. Mój mały hafcik powstał dziś, zrobiony na szybko. Kolorystyka poduszeczki jest moja, zmieniłam wszystkie kolory, oprócz czarnego, którym robiłam kontury. Oczywiście w dalszym ciągu brak pomysłu na wykorzystanie tych małych hafcików, na razie wszystkie sobie leża i nabierają mocy :-)



A tak prezentuje się skończona poduszeczka na igły, która tak mi się troszkę wydaje, że przypomina statek UFO ;-)


 
 
 
 
 
 
Teraz troszkę podziałam przy głowie konia, którego robię dla pewnej młodej damy do pokoju. Mam nadzieję, że w kolejnym poście pokaże Wam już skończony.
 
Na dziś już kończę i do kolejnego postu.
 
Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem dotyczącym kartki :-)
 
 
 
 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione słowo :-)
 
 

10 komentarzy:

  1. Fajnie wyszla podusia :) Ja tez sie zastanawiam, co zdzialam :) Chyba podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne dobrałaś kolory dla haftu. Super wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne,bede obserwowac dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejny za nami:)Fajnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutki, ciekawa jestem tego konia buziole, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny śliczny kalendarzowy hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowy "spodek" ;) Jak wyszyjesz wszystkie maluchy, na pewno wpadniesz na jakiś fajny pomysł co do ich zagospodarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszła :) Ciekawa jestem jak je zagospodarujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) Jakby tak odwrócić :P to rzeczywiście jak ufo.

    OdpowiedzUsuń