czwartek, 1 września 2016

TUSAL 2016 - odsłona 9 :-)

Witam Was :-)

Dziś przychodzę do Was tak na szybko z prezentacją mojego słoika :-)

Dziś 1 września, rano było rozpoczęcie roku, jutro już dwóch moich starszych łobuzów powędruje do szkoły i mój czas w końcu będzie unormowany, wszystko będzie poukładane jak w zegarku i więcej czasu na krzyżyki też powinno się pojawić :-)   

Ale tym czasem zapraszam Was na zdjęcia mojego słoika, do którego cały czas przybywa nitek. W miarę możliwości xxx przybywa. Jest też już trzecia lala MD, ale o tym w kolejnym poście :-)

A słoik z zawartością prezentuje się tak:





Przybywa nawet sporo ;-)




Na dziś już tyle :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i do kolejnego postu :-)



Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione słowo :-)


9 komentarzy:

  1. Dobrze dostaje jesc :)
    Nie zartuj sobie! Trzecia lala? Juz? Az sie boje co to bedzie kiedy naprawde chlopcy pojda do szkoly!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i widać, że słoik w dobrym domu mieszka - nieźle jest nakarmiony :)
    Czekam w takim razie na kolejną lalkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiczek pękaty, ale ja jestem ciekawa kolejnej lali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głodny nie jest i to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo u ciebie w tym słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń