środa, 25 stycznia 2017

Nowe krzyżyki - Tęczowy kot :-)

Witam Was :-)

Wpadam do Was dziś wieczorkiem z moim nowym projektem, który mam zamiar jak najszybciej zrealizować. Już jakiś czas temu wpadl mi w oko schemat Tęczowego kota. 
Po ukończeniu kota w bucie postanowilam, że czas zabrać się za tego tęczowego, który jest mega kolorowy.
Schemat już kiedyś sobie wydrukowalam, tak więc tylko czekal na swoją kolej.
Wczoraj skompletowalam potrzrebne muliny, naszykowalam kanwę i nic innego nie zostalo jak tylko zacząć.

W ostatecznej odslonie ma się prezentować tak:


Kolory na żywo są bardzo intensywne i rzucające się w oczy. 

Zobaczymy jak mi pójdzie wyszywanie tego zwierza. Tak szczerze mówiąc to chcialabym go mieć skończonego do końca mojego urlopu. Zobaczymy czy mi się uda. 
Trzymajcie kciuki :-)

No ale przecież trzeba bylo zacząć, a tym samym pojawily się pierwsze xxx:





Tak fajnie mi się wyszywalo rano do kawki, że troszkę sobie podkręcilam tempo i na obecną chwile mam tyle. Na takim etapie zakończę dzisiejsze xxx:



Zobaczymy co mi się uda jutro zdzialać i czy chociaż kilka xxx dojdzie.

Na pewno kolejny post będzie już nie dlugo i obym miala Wam coś więcej do pokazania.
A tym czasem, życzę Wam spokojnej nocki i do sklikania już na dniach :-)

Pozdrawiam Was serdecznie :-)





Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione slowo.

Buźka :-)

43 komentarze:

  1. No zaszalałaś ;)
    Trzymam kciuki aby się udało w terminie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by bylo jak bym zdazyla na czas 😀 Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetne są te kolorowe zwierzaki :) Kociak już wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich kolorach, to się az chce sie do xxx usiasc :-)

      Usuń
  3. Ekstra! Zapomniałam o tym kocie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi sie strasznie podoba. I chyba nie zakoncze tylko na kocie. Bo sa jeszcze inne zwierzaki, na ktore mam ochote 😀

      Usuń
  4. Kochana Ty wiesz co mnie kręci ❤❤❤ Boski będzie 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciagnie mnie do xxx strasznie. Kolory tak zywe, ze super sie wyszya 😀

      Usuń
  5. Ale będzie piękny. Też mam jednego z tych zwierzaków na oku. Mają swój urok. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bym chciala kilka z tej serii wyszyc, ale zobaczymy jak wyjdzie 😀

      Usuń
  6. Fajne są te kolorowe zwierzaki, ja mam ochotę na sowę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kot w bucie będzie miał towarzystwo! Tempo niezłe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tempo w miare. Szkoda, ze nie da sie szybciej ;-)

      Usuń
  8. Bardzo fajne kolory :) takie energetyczne :)
    Życzę przyjemnego wyszywania, przynajmniej przyjemnie spędzasz urlop :)
    A jakimi nićmi wyszywasz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten kolorowy kot , miłego wyszywania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odjechany kiciuś ;) W minimalistycznym wnętrzu będzie przyciągał wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jednej scianie u mnie beda takie mega kolorowe 😀

      Usuń
  11. Już widzę, że nie będę mogła doczekać się kolejnej odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia jeszcze chwila i bedzie kolejna odslona 😀

      Usuń
  12. Jak włączysz swoją turboigłę to na pewno Ci się uda. Kotek pięknie kolorowy, ciekawa jestem efektu końcowego :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz mam wene na xxx, a za chwile jej brak i tak w kólko ;-)

      Usuń
  13. Ale piękny... A ja nie mam go kiedy wyszyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej mi się wyszywa takie kolorowe i może calą serie sobie zrobię :-)

      Usuń
  14. Mam kilka kolorowych zwierzaków w bazie schematów. Już miałam naszykowane kolorki do pieska, ale się rozmyśliłam. Tylko że ja zamierzałam zrobić bez tła.

    Może mi wróci, ale może żyrafa albo lew?

    Na jakiej aidzie robisz? 20ct? 18ct?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robie na drobnej kanwie bo obrazki sa nie za duze. A potrzebne mi takie troszke wieksze, wiec robie na kanwie 14 ct, dwiema nitkami muliny.

      Usuń
  15. Wyglada na dużo kolorów w plamach więc powinno Ci pójsć migusiem. Dasz rade.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą serię zwierzaków :) Czekam na postępy w kocie - powinno Ci pójść szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przesliczny dzisiaj gdzieś na blogu widziałam psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te kolorowe wzory są świetne! Ciekawa jestem jak Twój haft się będzie rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wzór do haftowania wybrałaś, czekam na kolejne odsłony. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy wzór i taki barwny. Na pewno wyjdzie cudowny. Jestem ciekawa, jak się będzie prezentował gotowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. :) Hej Reniu :P co taka cisza tutaj :)

    OdpowiedzUsuń