poniedziałek, 25 maja 2015

26. Cos sie dzieje ......

Jakos ostatnio wszystkiego dzieje sie duzo, jak cieplo to troszke mniej czasu na xxx, ale cos tam w tym temacie tez sie robi :-)
Ostatnio zrobilam male sowy na prezent, bo moj sredni syn konczy przedszkole. Jak mi sie uda to zrobie kilka malych obrazkow z sowami ktore Filip bedzie mogl podarowac swoim kolegom i kolezanka.
Termin realizacji obrazu Papieza JP II mam troszke przesuniety, co za tym idzie moge zwolnic i zrobic tez cos innego :-)
Bede tez bawic sie w sal-u " Makowy dworek", ale o tym w nastepnym poscie :-)
A o to moje kolorowe sowy :-)

7 komentarzy:

  1. Super :)) pewnie moja Sis żałuje, że nie ma takiego kolegi...którego mama tak ładnie haftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te sowy, zastanawiam się czy nie wyszyć sobie takiej zakładki, tak super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zakladce tez by super wygladaly :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne sówki. Takich jeszcze nie wyszywałam, ale może jeszcze wszystko przede mną bo moja psiapsiuła uwielbia sowy :)

    OdpowiedzUsuń