Google+ Followers

poniedziałek, 13 lipca 2015

35. Jeszcze troszke i koniec :-)

Witam Was :-)

Postanowilam dzis napisac Wam kilka slow o moim Makowym Dworku :-), ale zanim pokaze Wam postepy to powiem jaka gafe walnelam. Zagladam dzis na bloga i co widze, ze mam dwa posty z numerem 31. No tego to sie nie spodziewalam, ze takiego byka zrobie w numerowaniu postow, ale coz zdarza sie ;-) Poprawie i bedzie ok :-)
Wracając do Makowego Dworku, to powiem Wam, ze bardzo fajnie i przyjemnie stawia sie krzyzyki. Zaczynam robic np. jednego maczka, a tu juz drugi i zaraz trzeci sie pojawia, bo nie mozna sie oderwac :-)
Zostala mi tylko ostatnia strona schematu (3 juz zrobione) i bede miala skonczony Dworek :-)
Nie moge sie doczekac efektu koncowego i mam nadzieje, ze za niedlugo juz bede mogla pokazać Wam jak prezentuje sie skończony.

A teraz fotki na obecna chwile:



 

 

8 komentarzy:

  1. Wygląda super:) Ja dłubię pierwszą ćwiartkę na dole:) Maczki rzeczywiście powstaja bardzo szybko i przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sie rozpedzilas! Zaraz jakos zakaz dostepu wystosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek śliczny :) Efekt końcowy będzie cudowny...już teraz jest świetny :) na pewno będę tu często wpadać pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek :)
    Wrócę żeby śledzić jak przybywa xxx xxx :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne maki :)
    Lada dzień i będą wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje. Maki są cudowne.

    OdpowiedzUsuń