wtorek, 19 kwietnia 2016

Podaj dalej

Witam Was :-)

Jestem, jestem, powolutku nadrabiam zaległości w zaglądaniu do Was na blogi, ale jak już bym mogła sobie posiedzieć od niedzieli na spokojnie przy komputerze, lub krzyżykach, to musiało mnie dopaść choróbsko i wczoraj trzeba było ruszyć do lekarza. Postaram się szybko wykurować i wrócić już powoli do normalności ;-)

A tym czasem, chciałam Wam pokazać jakie cudeńka do mnie dziś rano przyleciały. W małym gronie osób na fb zorganizowałyśmy zabawę "podaj dalej". Paczuszka do mnie przyleciała od Hani z bloga Rękodzieło Hanulka. Haniu bardzo dziękuję za śliczne prezenty :-)
 
A teraz zobaczcie sami jakie cudeńka dostałam:

Kartka:

 
 
Przydasie:
 
 
 
Śliczne biscornu (igielnik), który jest tak ładny, że chyba będzie szkoda mi go używać :-)
 
 

 
 
I na koniec pokaże Wam śliczne nożyczki, które dołączą do moich kolorowych nożyczek i tym samym powiększą moją kolekcję :-)
 
 
Bardzo lubię mieć fajne nożyczki i często jak gdzieś jestem to rozglądam się za jakimiś ciekawymi nożyczkami. Kiedyś dziewczyny zauważyły, że co praca to zawsze z innymi nożyczkami :-)
Tak sobie pomyślałam, że napiszę Wam w osobnym poście jakie mam nożyczki i jak będę powiększać kolekcję to będę Wam pokazywać.
Pościk o nożyczkach już niebawem.
 
 
Na dziś już kończę, idę się dalej wygrzewać i dochodzić do sił bo krzyżyki czekają i chęci na robienie kartek nabrałam :-)
 
 
Pozdrawiam Was serdecznie :-)
 
 
 
 
 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione słowo :-)
 
 
 
 
 
 
 

14 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty dostałaś.:)Super, że Hania pomyślała o powiększeniu twojej kolekcji nożyczkowej. Czekam na pokaz.:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że paczuszka dotarła bezpiecznie i że spodobała Ci się jej zawartość :)
    Życzę zdrowia i czekam na post o nożyczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i praktyczne prezenty. Życzę Ci więcej takich prezentowych paczuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka Hania Ci przygotowała :) Prawdziwy pozytywny zastrzyk inspiracji :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na zabawę i wspaniałe prezenty, tylko pozazdrościć :)
    Biscornu ze znajomym wzorem, tylko kolor inny wyszywałam, ale bardzo fajny delikatny wzorek. do tego wspaniałe przydasie i cudne nożyczki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka Reniu Ci życzę. Prezenty cudowne, już Hania wiedziała czym Cię uszczęśliwić, bo nożyczki są odlotowe.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, prezenty to Ty dostałaś rewelacyjne. Nożyczki są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty :) Nożyczki wymiatają, są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty dostałaś, a nożyczki extra :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenciki dostałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Igielniczek rzeczywiście piękny jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń