poniedziałek, 10 października 2016

Tęczowa róża :-)

Witam Was :-)

Witam Was serdecznie w poniedziałek. Jak Wam się zaczął nowy tydzień? U mnie o dziwo wczoraj pojawiły się krzyżyki w tęczowej róży i można powiedzieć, że większa część haftu już jest za mną. Wczoraj przyjemnie się wyszywało, ale po prostu musiałam sobie odpocząć i to był bardzo dobry pomysł na relaks. 

Nie będę się dziś za dużo rozpisywać i zawracać Wam głowy, tylko przejdę do zdjęć.

Tak ostatnio prezentowała się róża:





Wczorajsze xxx robiło się tak przyjemnie, że szybko przybywało:


Częsta zmiana nitki nie miała wpływu, bo przynajmniej szybko się zapełniała róża:







Na obecną chwilę prace nad różą zakończyłam na takim etapie:




Większą część haftu już mam za sobą. Teraz przechodzę na dolny rząd i mam taką cichutką nadzieję, że niedługo będę mogła cieszyć się skończonym haftem.

Na dziś tyle, mam nadzieję, że dobrnęliście do końca postu :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i do kolejnego postu.






Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione słowo :-)

33 komentarze:

  1. Idzie ci swietnie :) . Róza jest przesliczna, teraz juz z górki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac kolejne xxx. Jeszcze troszke i bedzie mozna oprawiac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta róża jest piękna. Ja również padłam ofiarą jej uroku i już cieszy moje oczy wisząc na ścianie :) Przyjemnego wyszywania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez juz nie moge sie doczekac kiedy zawisnie na scianie :-)

      Usuń
  4. Całkiem dużo przybyło, w takim tempie to zaraz ją skończysz:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta róża, moze kiedyś się za nią wezmę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny haft! Będziesz miała cudowny obraz... Czy może coś innego?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci przybywa,a ja ciągle w miejscu stoję,bo wpada co innego do pracy ;) Też u mnie zawiśnie na ścianie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz bym chciala miec skonczona i myslec o oprawie :-)

      Usuń
  8. Bardzo szybko Ci poszło :) Jeśli nie zwolnisz tempa to szybko gotowy obraz będzie Cię cieszył. Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz bedzie troszke wolniej, ale tylko kilka dni przymusowej przerwy :-)

      Usuń
  9. Idziesz jak burza, róża rozkwita kolorami! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie wyszywać Ci się musi przyjemnie, skoro masz takie tempo :) Piękna będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz troszke zwolnie, ale potem znowu rusze do przodu :-)

      Usuń
  11. Robótki Cię lubią :D Cudna róża!

    OdpowiedzUsuń
  12. Robótki Cię lubią :D Cudna róża!

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jest bliżej końca niż dalej :)

    Zapraszam do mnie: http://bibliotekahaftu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko ale boisko wygląda :) kurczę muszę Cię gonić :*

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko ale boisko wygląda :) kurczę muszę Cię gonić :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie przybywa xxx! Mi również ten obraz bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń